Post by tiocentigerco on Mar 5, 2022 6:16:22 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Escape Room: Mystery Word ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Escape Room: Mystery Word IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code bron verhogen ▞▞▞
▞▞▞ Escape Room: Mystery Word 2022 version ▞▞▞
Het was een beetje uitdagend voor de eerste 22 etappes. Toen was het alsof ik naar herhalingen keek. De EXACT dezelfde kamers, steeds weer opnieuw.
Het is dezelfde aanwijzing en hetzelfde woord zoals je de afbeelding ziet en schrijft wat het is. het is geen ontsnappingsspel zoals ik had verwacht, installeer het niet slecht
Vrij slecht, zeker de beschrijving is erg misleidend. Voor wat het eigenlijk is, het is oké, maar niet echt heel veel.
Deze game geeft je raadsels en de helft ervan slaat absoluut nergens op.Ik heb het gevoel dat het doel van deze app is om je advertenties te laten bekijken om je een weg te banen door veel van de raadsels. Hier is slechts een voorbeeld van een raadsel. je bent in een kamer en je enige aanwijzing is een zonnehoed. Het antwoord op de code is "wat". Veel meer waar dat vandaan kwam, sloeg nergens op.
Escape Room: Mystery Word Słowne bgmv
Super LEUK OM TE PLAYEN
Dit is echt een leuk en uitdagend spel om te spelen! Sommige niveaus kunnen moeilijk zijn en sommige kunnen heel gemakkelijk zijn! Het kan je hersenen ook helpen om goed na te denken!
Niet leuk, lijkt ontworpen om het kijken naar advertenties te forceren. Kwam naar deur 87 en verwijderd.
ik ben nederlands dus jaa
Het is een uitdagend spel, ik ga niet liegen, maar het zal niet veranderen, geweldige graphics en hoe hoger je komt, hoe uitdagender het wordt, dus als je een uitdaging wilt, koop dan dit spel.
Ik verwachtte wat er op de videoclip of de advertenties staat, maar toen ik dit spel speelde. OMG! wat een saai spel. Je hebt me verwachting versus realiteit.
Escape Room: Mystery Word வார்த்தை huqo
Het zou goed kunnen zijn, maar wat me irriteerde was dat het elke 10 seconden of zo opduikt en me vraagt of ik een idee wil, NEE IK NIET, als ik dat deed, zou ik de optie selecteren. Het werd erg vervelend. Nu verwijderd.
beste spel
Vermakelijk maar overspoeld met advertenties
De puzzels voelen aan alsof ze zijn ontworpen door een leerling van het vijfde leerjaar, ze zijn erg contra-intuïtief en niet creatief... Maar het spel helpt de tijd te doden
Saai. zoek een afbeelding of een hint in een kamer en typ het bijbehorende woord in het toetsenblok. geen uitdaging, geen echte fantasie van de ontwikkelaars. dit is geen escape room-spel.
leuk spel
Geen zoeken en boeten hoe te ontsnappen. Gewoon niveaus met aanwijzingen en het uitwerken van de woorden. Niets zo ver als de advertenties.
Dit is een Leuke Spel
OMG ZO LEUK 😺
Blossom Blast Saga פנאי oac
Zeer verslavend! Niet te veel advertenties en vooral... Ik hou van de puzzels. Ik had problemen met de HOLLYWOOD. Maar er is EEN ding waar je naar moet kijken, MEER PUZZELS! Ik hou van dit spel! 5 sterren!
Erg leuk en laat je echt out of the box denken. Sommige antwoorden zijn eenvoudig, andere kunnen heel moeilijk zijn, als je geen gezond verstand kunt gebruiken. Open je geest en je zult genieten van dit leuke en leerzame spel. Ik vond het geweldig. Op niveau 89
Als je niet van raadsels houdt, is dit spel niets voor jou. Ik merkte dat ik me steeds meer begon te ergeren aan het spel. Sommige niveaus waren oké omdat ze meer op logica waren gebaseerd. Hoe meer ik speelde, hoe meer advertenties ik moest bekijken. Er was na elk niveau, maar het was steeds weer dezelfde advertentie.
Escape Room: Mystery Word Palabras tgn
Zalig
Het is een goed spel. Helaas stopt het vanzelf op level 23.
niet zoals in de reclame
lachen
Love😄😄😄😄😄 Maar Het Kan Meelij Zijn
leuk spel
Escape Room: Mystery Word Słowne bgmv
Super Leuk ... ... ... ... ....👌🏻 🤙🏻
Deze app zou veel beter zijn als de aanwijzingen logisch waren. Er zijn veel te veel aanwijzingen die nergens op slaan of die te langdradig zijn om u naar het juiste antwoord te leiden. Ik heb meer dan 140 niveaus en ik heb minstens 15 niveaus gevonden waar ik de hints en letteraanwijzingen NODIG HAD om de puzzel te voltooien. Met de hoeveelheid advertenties en het gebrek aan planning van de puzzels, is het gewoon weer een app om geld te grijpen!
De antwoorden zijn belachelijk en houden zelden verband met de aanwijzingen. Begon goed, maar werd ondraaglijk.Misschien begrijp ik het gewoon niet, dus hier is een voorbeeld: er lagen 6 kaarten op tafel met de letter 'M' erop. Het antwoord was Mall. Nog een, er waren drie kleuren en onder het boek stond 123 en het antwoord was Twaalf. Eh... Oké..
Vrij vreselijke escape room-game. Je mag de kamer niet verkennen op zoek naar aanwijzingen. Ze geven je gewoon een idee en je moet het antwoord op een toetsenbord typen. De aanwijzingen zijn ook onzinnig
De constante pop-up om een aanwijzing te gebruiken is buitengewoon vervelend.
Ik bleef klikken op gratis munten krijgen, maar ik kreeg er nooit een 😒 Ik raad aan dat te repareren, zodat mensen niet voor niets video's hoeven te bekijken :/
Het is cool, maar de graphics zijn een beetje goed, maar het is ok omdat er geen vertraging is, maar er gebeurt iets, dus probeer het te repareren ... duimen omhoog voor deze game